top of page

Krāsas

VEIKTSPĒJA

MOTORI UN PĀRNESUMKĀRBA


Pilnpiedziņas sistēma

SsangYong Motor Company ir Dienvidkorejas vecākais autoražotājs, un tas jau 65 gadus specializējas apvidus automobiļu ražošanā. Ne visi zina, ka no Eiropas automobiļu ražotājiem visilgākā pieredze apvidus automobiļu ražošanā ir tikai Land Rover. Dienvidkorejas ceturtais lielākais automobiļu ražotājs pasaules mērogā nav lielražotājs ar simtiem tūkstošu gadu ilgu pieredzi ražošanā, taču, pateicoties jaunajiem modeļiem, tam ir ātra izaugsme. Korando pilnpiedziņas sistēma optimizē jaudas sadali starp priekšējām un aizmugures riepām, nodrošinot vislabāko noturību un veiktspēju. Pilnpiedziņas modeļiem ir arī 50/50 bloķēšanas pilnpiedziņa, ko var izmantot, ja braukšanas ātrums nepārsniedz 40 km/h.



Motori

1,5 litru benzīna turbodzinējam ir 163 ZS un 280 Nm maksimālais griezes moments. To var kombinēt ar 6 pakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu. 1,6 litru dīzeļa motoram ir 136 ZS un 324 Nm maksimālais griezes moments. To var kombinēt ar 6 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.



Automātiskā pārnesumkārba

Automātiskā pārnesumkārba ļaus braukt bez bažām. Aisin izgatavotā sešu pakāpju pārnesumkārba plūstoši nomaina pārnesumus un nodrošina lielisku degvielas ekonomiju.

Autovadītājs var izvēlēties vienu no trim vadīšanas režīmiem (Normal (Parastais), Sport (Sporta) un Winter (Ziemas)). Normal (Parastais) rūpējas par to, lai brauciens būtu ekonomisks, un Sport (Sporta) uzsver sportiskumu. Winter (Ziemas) režīms ir piemērots braukšanai ziemas apstākļos, kad automobilim ir iestatīts 2. pārnesums.



Manuālā pārnesumkārba

Sešu pakāpju manuālā pārnesumkārba sniedz vislabāko veiktspēju un nodrošina zemu degvielas patēriņu. Pārnesumu maiņa, kas notiek viegli un precīzi, sniegs jums lielisku braukšanas baudījumu.


Rezervēt modeli

Drošība

KORANDO IR INTEGRĒTAS VISAS IESPĒJAMĀS DROŠĪBAS FUNKCIJAS.


SsangYong Korando drošību slavē ne tikai ražotājs: Euro NCAP testēja jauno automobili, un tam tika piešķirtas maksimālās piecas zvaigznes. Tā SsangYongile ir pirmā reize, un Korando gadījumā īpaši tika uzsvērts autovadītāja palīgsistēmu daudzums un dažādība.

 




Sadursmes testā rāmis tika atzīts par īpaši izturīgu, tādējādi sniedzot lielisku aizsardzību pasažieriem. 74 % Korando rāmja veido īpaši stiprs tērauds. Izturīgā virsbūve papildus drošībai uzlabo arī braukšanas īpašības un ērtību.






Āriene






Salons



STILĪGS UN ASKĒTISKS INTERJERS

SsangYong Korando salons ir kā lēciens nākotnē. Tajā ir izmantoti kvalitatīvi materiāli, kas sniedz baudījumu acīm un kam ir patīkami pieskarties. Liels uzsvars ir likts uz atmosfēras radīšanu, un kopumā tas ir līdzīgs SsangYong centrālajam modelim Rexton.

Salons ir ļoti pielāgots autovadītājam, tajā ir lieliska ergonomika, kā arī parocīgi izkārtotas mērierīces un citas iekārtas. Mērierīču bloka paneli par nelielu piemaksu var nomainīt uz moderna dizaina 12,5” digitālo mērierīču bloku. Var pievienot arī noskaņas apgaismojumu, kuru var izvēlēties no 34 dažādiem krāsu risinājumiem.



Mērierīču paneļa centrā atrodas lietotājam ērts skārienjutīgs ekrāns. Pamataprīkojumā Crystal modelim ir 8” ekrāns, savukārt dārgākajam Quartz modelim – 9” ekrāns. Ekrānu var vienkārši savienot ar viedtālruni, un abu modeļu pamataprīkojumā ir ietverta atpakaļskata kamera.Quartz modelim papildus ir arī navigācijas sistēma.

Īpaša uzmanība ir pievērsta autovadītāja ērtībai. Jaunajam autovadītāja sēdeklim ir trīs komforta līmeņi, kas pielāgojas ķermenim, nodrošinot arī ērtu atbalstu galvas sānos. Papildaprīkojumā ir ietverta arī ādas apdare, elektriskie sēdekļi un pat ventilējami sēdekļi. Autovadītāja ērtības papildus palielina rokas balsts ar 60 mm regulēšanas amplitūdu. Braukšanu ērtāku padara apsildāmā stūre.



Aizmugurē pasažieriem ir vairāk plašuma un vietas kājām nekā Kia Sportage, Nissan Qashqai un Peugeot 3008 modeļos. Pamataprīkojumā ir ietverti regulējami aizmugures sēdekļi. Braukšanu vēl patīkamāku padarīs zemais trokšņu un vibrācijas līmenis, pie kura ir krietni piestrādāts. Spārnos tagad ir ievietots trokšņus slāpējošs materiāls, un statņi ir piepildīti ar putām.



Bagāžas un uzglabāšanas nodalījumi

Gudri izmantojot telpu, ir iegūts plašāks salons nekā galvenajiem konkurentiem, un tas attiecas arī uz 551 litru lielo bagāžas nodalījumu. Pietiekami daudz vietas ir arī jaunajā panelī; piemēram, cimdu nodalījumā ērti ietilpst klēpjdators ar 10,5” ekrānu.

Video











bottom of page