top of page

Krāsas

VEIKTSPĒJA



ĻOTI SPĒJĪGS JEBKĀDĀ APVIDŪ

Suzuki Vitara tagad ir pieejami divi dzinēju varianti. Pilna hibrīda Vitara 1,5 Dualjet benzīna dzinējs kopā ar elektromotoru nodrošina izcilu degvielas ekonomiju, zemu izmešu līmeni, lielu jaudu (85 kW/116 ZS) un griezes momentu (138 Nm). Lielisku degvielas ekonomiju ir izdevies panākt, novietojot dubultos degvielas iesmidzinātājus tuvāk ieplūdes vārstiem un paaugstinot kompresijas pakāpi. Turklāt maināmo gāzu sadales fāžu sistēma optimizē ieplūdes un izplūdes vārstu darbību.

Vitara litija jonu akumulators uzkrāj enerģiju, braucot ar nemainīgu ātrumu, bremzējot vai palēninot ātrumu. Hibrīda sistēmai ir divi braukšanas režīmi: standarta un ekonomiskais. Standarta braukšanas režīmā elektromotors palīdz iekšdedzes dzinējam uzņemt apgriezienus un paātrināties. Ekonomiskajā braukšanas režīmā galvenā loma ir degvielas ekonomijai. Vairāk tiek izmantota elektriskā piedziņa, un akseleratora pedālis ir mazāk jutīgs, lai taupītu degvielu.

Vitara pilnais hibrīds ar 6 pārnesumu AGS automātisko transmisiju

Automātiskā pārnesumkārba nodrošina ērtu braukšanu. Hibrīda sistēmas elektromotors nodrošina vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu. Seši pārnesumi un optimāli pārnesumu skaitļi uzlabo degvielas ekonomiju.





Daļējā hibrīda versijai ir 1,4 litru Boosterjet tiešās iesmidzināšanas turbo benzīna dzinējs ar lielu jaudu (95 kW/129 ZS) un griezes momentu (235 Nm) ļoti plašā apgriezienu diapazonā. Neatkarīgi no apstākļiem Boosterjet turbodzinējs atsaucīgi reaģē uz akseleratora pedāļa nospiešanu, vienlaikus saglabājot degvielas ekonomiju un zemu izmešu līmeni.

Lai samazinātu degvielas patēriņu, daļējā hibrīda sistēmai ir 48 voltu integrēts starteris-ģenerators (ISG) ar motora funkciju. Elektromotoram ir 10 kW jauda un 50 Nm griezes moments. Daļējā hibrīda sistēmai ir šādas funkcijas: bremzēšanas enerģijas atgūšana, atbalsts iekšdedzes dzinējam, startera motora funkcija, griezes momenta papildināšana un brīvgaita elektriskajā režīmā.

 

Daļējā hibrīda dzinējs ir pieejams ar 6 pakāpju manuālo transmisiju

6 pakāpju manuālās transmisijas pārnesumu skaitļi apvienojumā ar diferenciāļa pārnesumu nodrošina vislabāko veiktspēju un samazina degvielas patēriņu līdz minimumam. Viegla un precīza transmisija vienmēr nodrošina patīkamu braukšanu.



AllGrip pilnpiedziņas sistēma

„Automobilis, ar kuru var braukt pa grūti izbraucamiem ceļiem un sasniegt vietas, kur agrāk nebūtu bijis iespējams nokļūt ar automobili.“ Ar šādu filozofiju tika izstrādāts pirmais Suzuki pilnpiedziņas modelis 1970. gadā. Tas bija Suzuki slavenās AllGrip pilnpiedziņas tehnoloģijas sākums. Kopš tā laika Suzuki pilnpiedziņas tehnoloģija ir pilnveidota, lai piedāvātu braucējiem vēl aizraujošāku, baudāmāku un pārliecinošāku braukšanu. Ar Vitara AllGrip piedziņu var doties līdz šim nebijušos piedzīvojumos un paplašināt dzīvesveida daudzveidību.

 

Četru braukšanas režīmu izvēle

Izvēlies vispiemērotāko pilnpiedziņas režīmu (automātisko, sporta, sniega vai bloķēšanas) ar vienkāršu piespiežamu un grozāmu slēdzi viduskonsolē. Daudzfunkciju krāsu displejs mērinstrumentu bloka centrā norāda, kurš no AllGrip piedziņas režīmiem pašlaik ir izvēlēts.

Drošība

Āriene

Salons

IZCILS SALONS

Iekāpjot Vitara, tevi sagaida izsmalcinātu un kvalitatīvu materiālu pasaule. Visas pogas, slēdži un instrumenti atrodas tieši tur, kur tos intuitīvi ierasts meklēt. Izbaudi salonu, no kura negribēsies izkāpt. Instrumentu paneļa augšdaļas mīkstais polsterējums piešķir salonam augstvērtīgu kvalitāti.



7 collu skārienekrāns ļauj intuitīvi izmantot multivides funkcijas, tai skaitā audio atskaņošanu, brīvroku tālruni, navigācijas sistēmu un viedtālruņa integrāciju. Audiosistēma ar viedtālruņa savienojuma attēlošanas funkciju atbalsta iepriekš uzinstalēto lietotni Apple CarPlay, Android Auto™ un MirrorLink™. MirrorLink™ ļauj attēlot dažādas viedtālruņa lietotnes un lietot viedtālruņa funkcijas automobiļa skārienekrānā.

7 collu skārienekrāns ar viedtālruņa savienojuma attēlošanas funkciju un navigācijas sistēmu nav pieejama visiem modeļiem. Apple CarPlay™ ir Apple Inc. reģistrēta preču zīme. Android Auto™ ir Google Inc. reģistrēta preču zīme. MirrorLink™ ir Car Connectivity Consortium LLC reģistrēta preču zīme. MirrorLink™ ir saderīgs ar viedtālruņiem, kas uzskaitīti šeit.

 

Daudzfunkciju stūre

Lietošanā ērtā daudzfunkciju stūra piešķir vadītājam pilnu kontroli. Radio un viedtālruņa Bluetooth® savienojuma funkcijas ir ērti pieejamas un kontrolējamas. Ir integrēta arī adaptīvās kruīza kontroles* braukšanas atbalsta funkcija, lai nodrošinātu maksimālu komfortu un drošību. *Adaptīvā kruīza kontrole ir GL+ un GLX modeļu standarta aprīkojumā.


Jauns 4,2 collu daudzfunkciju krāsu LCD displejs

Mērinstrumentu bloka centrā atrodas moderns 4,2 collu daudzfunkciju krāsu LCD displejs, kas sniedz vadītājam precīzu un uzticamu informāciju par automobiļa stāvokli un darbību. Dinamiskais displejs vizuāli attēlo plašu funkciju klāstu, piemēram, ALLGRIP braukšanas režīmus, dinamisko paātrinājumu, dzinēja jaudu un griezes momentu, akseleratora un bremžu pedāļa lietošanu un citas. Ar plašajām izvēles iespējām tavi braucieni vairs nekad nebūs vienmuļi.* GL+ un GLX modeļiem 4,2″ instrumentu bloks ir iekļauts standarta aprīkojumā.



Panorāmas jumta lūka

Ērti lietojama, pilnībā atverama jumta lūka gaismas un svaiga gaisa ielaišanai salonā. * Panorāmas jumta lūka ir pieejama GLX+SR modelim

 




Iespaidīga bagāžas ietilpība

60/40 proporcijā sadalāmais aizmugures sēdeklis ļauj to palielināt līdz vairāk nekā 710 litriem*, bet bagāžas nodalījuma grīdas regulēšanas iespēja ļauj zem tās paslēpt mazākus priekšmetus un pašu plakano grīdu izmantot smagāku priekšmetu pārvadāšanai. Abās bagāžas nodalījuma pusēs ir arī noderīgi mazāki nodalījumi.* Pilna hibrīda versijas bagāžas nodalījuma ietilpība ir 642 litri.

Pamatkrāsa


IZTEIKSMĪGA ĀRIENE

Esi gatavs ārienei, kas izstaro spēku un enerģiju. Vitara izteiksmīgais dizains ir uzmanības centrā, lai kur tu dotos. Oriģinālais dizains vienmēr pauž gatavību jauniem piedzīvojumiem ceļā un bezceļos. Pievieno savam braucienam enerģisku ārējo tēlu un ļauj vaļu savām jūtām ar šī uzticamā pilsētas krosovera iekšējo izsmalcinātību.

 



Raksturīgie Suzuki dizaina elementi, piemēram, izteiksmīgais piecu segmentu priekšējais režģis un spēcīgais priekšējais buferis ar gaumīgiem hroma* akcentiem piešķir Vitara elegantu un mūsdienīgu izskatu.* Bufera hroma apdare nav pieejama GL modelim.

 



LED tuvās gaismas lukturi palīdz samazināt enerģijas patēriņu. Zilas krāsas prožektori rada moderna automobiļa iespaidu. Dienas gaitas lukturiem ir unikāls dizains ar vertikāli izvietotām gaismas diodēm. Automobilis ir aprīkots arī ar miglas lukturiem, kas ir neaizstājami labai redzamībai sliktos laika apstākļos.Visiem aprīkojuma līmeņiem standarta aprīkojumā tagad ir LED priekšējie lukturi un LED dienas gaitas lukturi. Priekšējie miglas lukturi ir parastie.



PILNVEIDOTS ATBALSTS

Vitara ir aprīkots ar moderno Suzuki priekšējā virziena uzraudzības sistēmu, kas izmanto pie vējstikla uzstādītu vienobjektīva kameru un lāzeru. Apvienojot vienobjektīva kameru, kas izcili darbojas vidējā un lielā attālumā un atpazīst tādus satiksmes elementus kā gājējus un joslu līnijas, ar lāzera sensoru, kas ir efektīvs nelielā attālumā un tumsā, var panākt izcila līmeņa drošību.

 



Divu sensoru bremzēšanas palīgsistēma

Braukšanas laikā Vitara izmanto divus sensorus, lai noteiktu iespējamas sadursmes risku ar priekšā esošu transportlīdzekli vai gājēju — vienobjektīva kameru un lāzera sensoru. Konstatējot iespējamu sadursmi, atkarībā no situācijas ir trīs iespējamie rīcības veidi.

1. Brīdinājums — vadītāju brīdina ar skaņas signālu un vizuālu brīdinājumu. 2. Bremzēšanas spēka pastiprinātājs — tiek iedarbināts bremzēšanas spēka pastiprinātājs, lai bremzētu ar lielāku spēku, ja ir augsts sadursmes risks un vadītājs veic avārijas bremzēšanu. 3. Automātiskā bremzēšana — ja sadursmes risks pieaug vēl vairāk, tiek automātiski ar lielu spēku iedarbinātas bremzes.Tagad ir iekļauts GL+ un GLX modeļa standarta aprīkojumā.

 



Aklās zonas uzraudzības sistēma

Pārkārtošanās uz citu joslu, braucot ātrāk par 15 km/h, ir drošāka, pateicoties diviem aizmugurē uzstādītiem sānu radara sensoriem, kas konstatē transportlīdzekļus, kas atrodas aklajā zonā abās pusēs vai tuvojas tai. Ja aizmugures aklajā zonā tiek konstatēts vai tai tuvojas transportlīdzeklis, attiecīgajā sānu spogulī izgaismojas gaismas diodes indikators. Ja vadītājs ieslēdz pagrieziena rādītāju, signalizējot par pārkārtošanos uz blakus joslu, gaismas diodes signālu papildina brīdinājuma skaņas signāls.Tagad ir iekļauts GL+ un GLX modeļa standarta aprīkojumā.

 



Ceļa zīmju atpazīšana

Sistēma seko līdzi ceļa zīmēm, izmantojot vienobjektīva kameru. Atpazīstot ātruma ierobežojuma, apdzīšanas aizlieguma vai citas zīmes, tā attēlo zīmi mērinstrumentu bloka displejā, lai atgādinātu vadītājam par spēkā esošajiem satiksmes ierobežojumiem. Ja tiek atpazītas vairākas zīmes, vienlaicīgi var attēlot ne vairāk par trim.Tagad ir iekļauts GL+ un GLX modeļa standarta aprīkojumā.

 



Aizmugures šķērsvirziena satiksmes brīdinājums

Braucot atpakaļgaitā ar ātrumu līdz 8 km/h, divi automobiļa aizmugurē uzstādīti sānu radara sensori brīdina vadītāju, ja no sāniem tuvojas citi transportlīdzekļi, piemēram, izbraucot atpakaļgaitā no stāvvietas. Konstatējot transportlīdzekli, vadītājs tiek brīdināts gan ar vizuālu signālu daudzfunkciju informācijas displejā, gan ar brīdinājuma skaņas signālu. Tas palīdz drošāk izbraukt no stāvvietas situācijās, kad vienā vai abās automobiļa pusēs ir aizsegta redzamība.Tagad ir iekļauts GL+ un GLX modeļa standarta aprīkojumā.

 



Stingrs TECT virsbūves karkass

Vitara virsbūves konstrukcijas pamatā ir Suzuki TECT (Total Effective Control Technology) koncepcija, kas efektīvi absorbē un izkliedē trieciena enerģiju sadursmes gadījumā.

Video










 suzuki connect

bottom of page