Krāsas
VEIKTSPĒJA
JAUDĪGĀKI DZINĒJI, KAS ARĪ SAUDZĒ APKĀRTĒJO VIDI
S-CROSS pilnais hibrīds – augstāka efektivitāte katrā kilometrā
Pilnā hibrīda sistēma piedāvā ekonomisku braukšanu gan hibrīda, gan elektriskajā režīmā. Sistēma sastāv no 1,5 litru Dualjet dzinēja, motora-ģeneratora (MGU), automātiskās transmisijas un akumulatora. Piedziņas akumulators atrodas zem bagāžas nodalījuma.
Atkarībā no braukšanas situācijas hibrīda sistēma izmanto benzīna dzinēju, elektromotoru (MGU) vai abus vienlaicīgi. Braucot ar vienmērīgu ātrumu, iekšdedzes dzinējs lādē piedziņas akumulatoru. Palēnināšanās un bremzēšanas laikā radītā enerģija tiek izmantota piedziņas akumulatora uzlādei.
Inteliģenta daļējā hibrīda sistēma efektivitātei un veiktspējai
1,4 litru Boosterjet turbo dzinējs attīsta 95 kW (129 ZS) jaudu un 235 Nm griezes momentu pie zemiem apgriezieniem, uzlabojot braukšanas īpašības.
Lai samazinātu degvielas patēriņu, standarta uzlādes sistēmas vietā hibrīda sistēma izmanto integrētu 48 voltu starteri-ģeneratoru (ISG). Integrētais starteris-ģenerators (ISG) nodrošina lādēšanu un pilda motora funkciju. Elektromotoram ir 10 kW jauda un 50 Nm griezes moments. Litija jonu akumulatora ietilpība ir 0,384 kWh.
Transmisijas patīkamākai braukšanai
Jaunajam S-CROSS paredzētās transmisijas palīdz sasniegt lielāku veiktspēju un degvielas ekonomiju, kā arī patīkamāku pārslēgšanos.
6 pakāpju manuālā pārnesumkārba
Tai ir optimizētas pārnesumu attiecības, kas veicina degvielas ekonomiju. Stingrs transmisijas korpuss mazina troksni un vibrāciju. Papildus tam viegla un precīza pārnesumu pārslēgšana un optimizēts izsvarojums palīdz nodrošināt, ka pārslēgšanās notiek gludi.
Sešu pakāpju automātiskā pārnesumkārba
Tā piedāvā plašu pārnesumu diapazonu, nodrošinot lielisku paātrinājumu pat lielā ātrumā. Iebūvēts dzesētājs uzlabo automātiskās transmisijas šķidruma dzesēšanu, lai padarītu braukšanu vēl ekonomiskāku. Sešu pakāpju automātiskajai pārnesumkārbai ir arī manuālais režīms, kurā pārnesumus var pārslēgt ar lāpstiņām pie stūres.
AllGrip Select – elektroniski vadāma pilnpiedziņas sistēma
Atkarībā no tā, vai vadītājam ir noskaņojums uz aizraujošu, mierīgu vai ekonomisku braukšanu, ir pieejams automātiskais, sporta, sniega un bloķēšanas režīms.
Elektroniski vadāmā pilnpiedziņas sistēma ar braukšanas režīmu izvēli darbojas ar vienkāršu piespiežamu un grozāmu slēdzi, kas ļauj vadītājam pielāgot braukšanas īpašības ceļa segumam vai apstākļiem.
Auto
Prioritāte ir degvielas ekonomija tipiskos braukšanas apstākļos. Sistēma pārslēdzas uz pilnpiedziņu, konstatējot riteņu izbuksēšanu.
Sport
Optimizēts sportiskai braukšanai. Sadala griezes momentu optimālai vadāmībai pagriezienos. Automobiļiem ar automātisko transmisiju šis režīms optimizē degvielas padeves/griezes momenta parametrus, nedaudz atverot droseļvārstu, lai uzturētu augstākus dzinēja apgriezienus un nodrošinātu ātrāku reakciju.
Snow
Optimāli piemērots sniegotam, nelīdzenam un slidenam segumam. Uzlabo saķeri paātrinājuma laikā uz slidenas seguma. Palīdz nodrošināt stabilitāti slidenos apstākļos.
Lock
Automobiļa izkustināšanai no sniega, dubļiem vai smiltīm. Kad ātrums pārsniedz 60 km/h, tas pārslēdzas uz sniega režīmu.
Drošība
Āriene
Salons
TELPA KOMFORTABLAI BRAUKŠANAI
Lielais priekšējais vējstikls un izcilā redzamība uz sāniem rada plašuma sajūtu salonā.
Plašs salons
Gan priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem ir pietiekami daudz vietas, lai varētu ērti iekārtoties, atpūsties un izbaudīt braucienu.
Sēdekļu apdare
Elegantajiem un ergonomiskajiem ādas sēdekļiem ir īstas ādas apdare sānos, kā arī izsmalcināts mākslīgās ādas pinums centrā, kas atspoguļo automobiļa izturīgo apvidnieka raksturu. Auduma sēdekļiem ir tāds pats dizaina risinājums ar reljefu faktūru centrālajam panelim.
Pielāgojama bagāžas ietilpība
60:40 proporcijā nolokāmā aizmugurējā sēdekļa atzveltne un daudzpozīciju bagāžas nodalījuma pārsegs ļauj ērti ievietot jebkādu kravu.
Regulējama aizmugurējā sēdekļa atzveltne
Aizmugurējā sēdekļa atzveltnei ir divi iespējamie stāvokļi: pasažieru ērtības paaugstināšanai vai maksimālai kravas telpas palielināšanai.Pieejams GL+ un GLX modeļiem.
Izbaudi jaunāko digitālo komfortu
Doties jaunā piedzīvojumā vēl nenozīmē pagriezt muguru pasaulei. S-CROSS ir aprīkots ar tehnoloģijām un funkcijām, kas ļauj saglabāt saikni ar savu automobili un dzīvesveidu.
Suzuki Connect pakalpojums
Suzuki Connect savienojamības pakalpojums ļauj jums jebkurā laikā un jebkurā vietā izveidot savienojumu starp jūsu automobili un viedtālruni. Jums vairs nav jācenšas atcerēties, vai tiešām aizslēdzāt automobiļa durvis. Lietotne arī atgādina par periodiskajām apkopēm un ļauj ērti sazināties ar Suzuki tirdzniecības un servisa pārstāvjiem.
Audiosistēma ar displeju
Izmanto bezvadu Apple CarPlay® vai Android Auto™ lietotnes, balss atpazīšanu un brīvroku Bluetooth® zvanus. Klausies mūziku vai pat skaties filmas no USB ierīcēm. Sistēma arī informē par automobiļa stāvokli, attēlojot degvielas patēriņu, nobraukuma rezervi, hibrīda enerģijas patēriņu, brīdinājumus un attēlu no atpakaļskata kameras.
Panorāmas jumta lūka
Divi bīdāmi stikla paneļi veido īpaši lielu panorāmas jumta lūku, ko var baudīt no jebkuras automobiļa sēdvietas.Papildaprīkojums GLX modelim.
Divu zonu automātiska gaisa kondicionēšanas sistēma
Divu zonu gaisa kondicionēšanas sistēma ļauj atsevišķi regulēt temperatūru atbilstoši vadītāja un pasažiera individuālajām vēlmēm.Pieejams GL+ un GLX modeļiem.
Parastās krāsas
Perlamutra un metāliskas krāsas
AGRESĪVS SUV STILS
Vienmēr ir svarīgi radīt labu pirmo iespaidu, taču radīt neaizmirstamu iespaidu ir grūti. Atšķirība ir detaļās.
Priekšējie un aizmugurējie LED lukturi
Priekšējie lukturi un aizmugurējie kombinētie lukturi ar trim LED gabarītgaismas lukturiem, kas rada dinamisku iespaidu, izceļas ar dzīvīgumu un vispusīgu spožumu. Priekšējie gabarītgaismas lukturi darbojas arī kā dienas gaismas lukturi.
Stilizēts priekšējais režģis
Iespaidīgs spīdīgi melns priekšējais režģis piešķir automobilim dinamisku izskatu un neļauj palikt nepamanītam. Priekšējā emblēma ir iestrādāta hromētā joslā, kas akcentē jaudu, kas slēpjas aiz priekšējā režģa.
Skarbi izteiksmīgs
Priekšējās un aizmugurējās riteņu arkas ar kvadrātveida formu piešķir ārienes stilam īpašu raksturu. Izteiksmīgi sudraba krāsas akcenti priekšā un uz aizmugures bufera atstāj spēcīgu un paliekošu iespaidu, kas papildina pārliecinošo pilsētas apvidus auto tēlu.
Integrētas jumta sliedes
Sudrabotas anodēta alumīnija integrētās jumta sliedes ne tikai lieliski izskatās, bet ir arī funkcionālas, nodrošinot izteiksmīgu estētiku un nevainojamu aerodinamiku.Pieejams GL+ un GLX modeļiem.
UZLABOTAS PREVENTĪVĀS DROŠĪBAS TEHNOLOĢIJAS PAPILDU PĀRLIECĪBAI UN MIERAM
Jaunajā S-CROSS ir izmantotas jaunākās preventīvās drošības tehnoloģijas, kas rūpējas par drošāku braukšanu.
Divu sensoru bremzēšanas palīgsistēmaTajā ietilpst vienobjektīva kamera un lāzera radars uz priekšējā vējstikla, kas konstatē sadursmes risku ar priekšā esošu šķērsli, piemēram, transportlīdzekli vai gājēju. Tā arī atpazīst braukšanas joslu marķējumus, lai palīdzētu autovadītājam palikt savā braukšanas joslā.
|
Brīdinājums par novirzīšanos no joslasBraucot ar ātrumu 60 km/h vai ātrāk, vienobjektīva kamera atpazīst baltās līnijas kreisajā un labajā pusē un brīdina vadītāju ar skaņas signālu un indikatoru priekšējā panelī, ja tiek konstatēts, ka automobilis novirzās no savas braukšanas joslas.
|
Ceļazīmju atpazīšanaCeļazīmju atpazīšanas sistēma seko līdzi ceļazīmēm un attēlo tās daudzfunkciju displejā gadījumam, ja autovadītājs braukšanas laikā tās ir palaidis garām.
|
Adaptīvā kruīza kontrole ar “stop & go” funkcijuTā automātiski uztur distanci starp automobili un priekšā braucošo transportlīdzekli atbilstoši 3 dažādiem attāluma iestatījumiem. Ja priekšā nav cita transportlīdzekļa, sistēma uztur vadītāja iestatīto ātrumu. Turklāt “Stop & Go” funkcija pilnībā apstādina automobili aiz priekšā braucošā transportlīdzekļa un atkal uzsāk braukšanu, kad tas izkustas no vietas. Divas sekundes pēc pilnīgas apstāšanās “Stop & Go” funkcija tiek atcelta un bremzes tiek atlaistas.
|
Aklās zonas uzraudzības sistēmaIzmantojot abās aizmugurējā bufera pusēs uzstādītos sensorus, šī funkcija brīdina autovadītāju par transportlīdzekļiem, kuri tuvojas pa diagonāli no aizmugures vai brauc garām un kurus, mainot braukšanas joslu, nav iespējams redzēt sānu spoguļos.Pieejams GL+ un GLX modeļiem.
|
360° skata kamera360° skata kameru sistēma ir aprīkota ar četrām kamerām – pa vienai priekšpusē, aizmugurē un sānos. Funkciju klāstā ietilpst 3D skats, kas ļauj vadītājam pirms braukšanas uzsākšanas skārienekrānā aplūkot apkārt notiekošo, skatu no augšas drošākai auto novietošanai stāvvietā, augstas izšķirtspējas attēls ar iespēju pietuvināt to un automātiska pārslēgšanās uz skatu no priekšas vai no aizmugures atkarībā no ieslēgtā pārnesuma.Pieejams GLX modelim.
|
Braukšanas palīgsistēmu funkcijas ierobežo vienobjektīva kameras, lāzera sensora un milimetru viļņu radara sensoru spējas atpazīt šķēršļus, braukšanas joslas un ceļazīmes. Tās var nedarboties atkarībā no ceļa seguma vai laikapstākļiem. Autovadītājs nedrīkst paļauties tikai uz šo sistēmu, lai garantētu drošību, un pats ir atbildīgs par drošu braukšanu.